Strippa

 

Hellow! 

Jag har varit på jobbet nu för andra dagen i rad efter det sköna lovet! ^^ Städade upp i deras förråd, duktig flicka. Haft praktik i tio veckor hos dem innan jul och nu är jag glad att de vill ha tillbaka mig! 

Saknar dock mina killar på förra praktikplatsen, men som tur är så är det nära mellan oss så jag ska luncha med dem någon dag! Hemma nu iallafall, och så skönt med fredag! Blir slapphelg och kanske Laserdome på söndag ;) 

Just det, jag är den där lila fläcken som syns i en halv sekund i förgrunden i Let's Dance intro, sponsorreklamen. Var med som någon slags assistent till cafeansvarig och scenografen. Rusta får ni kolla på också, där var jag inspelningsassistent, vilket är hur kul som helst, och jag tror jag är med i någon scen där jag håller en gul korg i bakgrunden. Spännande va? =) 


Har precis kollat Lets dance, men tröttnade lite och gick in och kikade BlondinBellas blogg bara för att. Där hade hon länk till Gynning, som hade länk till Stripaerobic. Såg det för några veckor sedan i någon tidning, att det finns på ett kändisgym här i Sthlm, men skrattade mest åt det. Men nu jävlar, hör nu!; Strippstångsdans! Sjukt coolt. Nya träningstrenden, jag är så jävla lätt på. Det är otroligt dyrt men nu jävlar om jag ändå ska börja träna (vilket är mitt nyårslöfte), då, då kan man fan få vara sexig när man svettas =D Någon som ska med? Jag börjar nog till deras nästa kurs då de hade fullt nu till den som börjar på söndag.

Jag ska uppdatera hur det går för mig  och min stång. Får ta å fixa lite bilder också ;D 

 

Nu ska jag busa med min älskling. 
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Tobias

jasså låter intressant hörru :) hehe ja alla tkr olika :D godiset var skitgott ;D

Postat av: Frida

woohoo, du har ju uppdaterat bloggen jättemkt! :D wiie, schnyggt!

jadu, strippstångsdans låter inte så dåligt, inte dåligt alls ;)

2009-01-11 @ 01:38:35
URL: http://fridays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback