Ny lägenhet

Vi tog bilen till Adam & Dennis..

Jag ser stirrig ut i bilen

Adam och Dennis i deras nya vardagsrum!

 

Igår ringde Dennis och sa att de äntligen hade flyttat in i sitt nya "hus" och bjöd över oss för lite LAN och uppvisning av huset såklart ;) 
Det var hur fint som helst! Stor som fan för att vara en etta också, blev ändå 2 sovrum, rymligt vardagsrum med matplats, kök, badrum och uteterass. Mysigt!
När vi kom skulle Dennis precis tvätta för första gången,  det gick ju alldeles utmärkt =P  Vid åttatiden åkte vi hem och åt middag. Men vi var inte sena tillbaka! Vi tog med projektor, tangentbord och mus så att alla kunde LANA tillsammans. Det var sjukt nice med projektor  i vardagsrummet, blev som en 70tummare typ ;D
Vi spelade DotA halva natten lång, jag och Adam mot Dennis och Johan =) 

 

När vi var hemma emellan och åt middag så bestämde vi också att vi ska till London i mars! Med Johans mormor, föräldrar och syster. Det blir jättekul =) Jag som nyss varit i London! Vi hade studieresa dit i höstas, oktober. Så mysigt där!

Bodde i Paddington med rumskamrat och klasskamrat Elina. Det var en väldigt rolig resa=)

Elina & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback