Grrr sexiga skor, Pleaser

 

Hej, jag har hittat skor jag tror jag ska beställa! 

Är lite osäker på om de var lika snygga när jag såg en annan bild med skon på en fot liksom, fast å andra sidan kan det bli rätt hett med stay-ups till ^^ (A)

Är lite shoppinggalen just nu, väldigt faktiskt. Så jag sitter och surfar runt en massa ^^ Synd att vissa klänningar kräver stora bröst. =( 


 

Idag började skolan igen, vi hade individuella samtal och gick igenom "industrifilm" eller ja, olika typer av beställningsfilm vilket är nästa projekt. Jobbar med A och C som vanligt. 

Imorgon ska jag till skolan en timme, sedan in till jobbet och sen på min spanskakurs som jag ska hoppa in i mitt i terminen. Glömt bort all spanska från högstadiet, så såg jag att skolan hade en spanskakurs, så jag ska allt ta igen och lära mig! ;) Får börja skriva inlägg på spanska snart.. tihi

Nu ska jag leta vidare bland skovärlden. Jag som skulle sova tidigt idag, min spanska imorgon är kvällskurs ='( Blir hemma jättesent. 

Well. Vill man vara fin får man lida pin. 

 

Bye


Kommentarer
Postat av: Frida

woah! prövade att gå i typ såna där en gång. assvårt juh! inget man skulle ha på sig på krogrundan precis xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback