Etta i Husby?

 

Nej, söderort närmare söder tack! =D

Kollade min plats i bostadskön idag. Är sugen på att flytta nu när man varit hemma hos Adam och Dennis och fått se deras fina lägenhet, eller ja, mer som ett radhus, vilket gör allt ännu bättre! Åh. Vill också. Men jag hade typ fyra stycken lägenheter som jag kunde titta på, och de låg i:

  • Hässelby strand
  • Hässelby
  • Husby
  • Fruängen

Men jag får bo hemma några år till så att jag blir bättre placerad i bostadskön! ^^

 

Idag har jag inte gjort ett skit. Internet har varit elakt mot mig, men verkar funka något bättre nu. Jag är otroligt sugen på kycklingspett med jordnötssås och rotfrukter i ugn! Ska försöka laga det i veckan. mums. Nu ska  jag spela dota. 

Hejdå^^ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback