UNICEF!

Jag ska fan bidra till de stacakrs ungarna. Skänk pengar genom att skicka ett sms, se bannern övern kalendern i högerspalten här=) OBS, det är MORRE med O inte nolla. ;)

Idag har jag busat på praktiken och sedan varit med älskling som förövrigt gjorde goda pannkakor till lunch åt mig ^^ ;)

Nu är det sovadags, jag ska försöka få en massage också.. är ordentligt trött..

Åh! Jag har ett bra länktips:  jonaslarssonbajsar.blogspot.com  ni måste kolla NR 20 ! Jag skrattade ordentligt..

hur länkar man ordentlitg btw? känner mig lagom amatör..


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur man länkar: Du skriver in hela länken med "http://" i början och allt, sen trycker du mellanslag och allt fixar sig självt. ^^ Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback