Segt

Idag var en seg dag. Jag satt på min andra av tionde vecka som praktikant på ett filmbolag på Gärdet. De jag jobbar med är ju helt underbara, men dagen var skitseg.
Det började segt imorse, jag var väldigt trött.. Sedan var det fullt på tunnelbanan in mot stan, men sen vände det! Jag speglade mig i fönstret i tunnelbanan och insåg att jag var snyggast i världen idag. WUHU!

Att vara snyggast sådär för sig själv en dag räddar ju tyvärr inte världen. Whatever. Jag har druckit säkert 7 koppar kaffe idag vilket resulterade i en stor bajs på jobbets ekande toalett. xD

Har också varit ute med "chefens" hund =) Promenad in the sunshine me like.

Det segaste idag har nog ändå varit då jag och johan skulle hämta mamma från mormor med bilen och den inte startar på väg därifrån, vi satt där en och en halv timme.. men skiten funkade ju sen med startkablar ;) Batteriet var slut.

Åh! Jag gjorde god tortellini idag, med broccoli och matgrädde, rekommenderas ;)

Well. Nu är det mariokartdags! Köpte det till Wii i fredags <3 Dock lite besviken på grafiken, men what to do in life, ey, som min käre vän brukar säga.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback