Ingen öl.

Hej ! Fan vad fint väder detg börjar bli ute nu! Ashärligt, på med solbrillorna snart =D (myggvarning)
Idag har jag varit på praktiken, påbörjat en företagsanalys =) Men det gick åt helvete för jag var helt omotiverad.. Känns lite jobbigt för jag presterade inte särskilt bra igår heller, men men, alla har vi väl såna dagar också.

Meeeen det var ju bra idag också. Jag gick på en halvtimmespromenad med chefens vovve på gröna Gärdet =) Det var jättemysigt faktiskt. Satt en tant där med sin personliga assistent och försökte vara lycklig av livet, blev nästan lite tårögd nrä jag gick förbi och hörde henne säga "Tänk vad roligt om någon skulle gå förbi och säga att här sitter ju Anna-Mia i solen, dig känner jag ju!". Jag tror hon levde rätt ensam. Hon tyckte att hunden hade fina färger, sa hon när hon gick förbi, och till och med hennes blick såg ansträngt lycklig ut.

Hoppas man får det bra när man blir gammal.

PS. Det blev ingen öl idag.

Nu ska jag spela DoTa med älskling ;) JAG PWNAR ALLAAAAAAAA 1112222!!!!!!!!!!!!!

(  =( , smittad av n00b-viruset )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback