Äntligen fredag

Helgdags, fint väder och inte så jävla trött för en gångs skull, kan nästan inte bli bättre. =)

Har iosf inte så jättestor helgkänsla idag, är rätt skönt på praktiken, har roligt med knäppgökarna där.
Var och fikade hos en fotograf imorse, sedan åkte vi tillbaka till kontoret. Har faktiskt latat mig lite idag fast jag lovade att jobba bättre för att jag latade mig igår. Busigt.

Idag var jag sugen på att gå ut och dansa, men det blir ta några öl och nightgibba. =/ JAG VILL DANSA. Har iofs inga pengar så skulle väl inte vara sådär jtätekul att gå ut på krogen och knappt ha råd med inträde. Yeye.

Nu ska jag ut och spela fotboll ^^ Ska bara dammsuga lite först, jag tror jag har invasion av djur under högarna av kläder och damm.. Men husdjur är väl gulligt liksom.. socialt.

Måste be om kommentar på en sak bara, en mycket söt men mycket knäpp person berättade att när han gick på dagis lekte de en lek där en person ligger i soffan och blundar, de andra står på led och fiser personen i ansiktet. Därefter ska då personen i soffan gissa vems fis som är vems, om han gissar rätt vinner han.
Är det någon annan som har denna erfarenhet att dela med sig av? På honom lät det som att "det gör ju alla på dagis". =) Tacksam för svar.

PS. Jag bajsade grönt bajs idag. ekologiskt kanske.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback