vintertid

Godmorgon.. Har precis städat denna vackra höstmorgon. Blev lite ledsen när jag insåg att man skulle ställa tillbaka klockan en timme idag, orka vara uppe halv tio en söndag =/ Vintertid.

Var och köpte mjölk på OKQ8 här nere, orka ta 8,50 för mjölken. Fick tigga 50 öre. Stackars, stackars mig. Men nu har jag ju mjölk iallafall.

Brorsorna åkte på kryssning igår, blev lite avundsjuk.. Vill också åka båt. =D Ska hämta dom sen, kolla hur bakis dom är. Lika bra att ha med kameran ;D

Måste dra till Lidl innan vi sticker, dom har jävla billiga tamponger där, bra skit det. Men jag vet inte om man är så sugen på Lidl egentligen, de blandar ju tydligen sopor och färskvaror i samma bilar och jag har också hört att Lidl grundades av nån Nazifamilj. Sen historierna om främmande djur i köttet, typ larver och sånt mysigt. Men jag hoppas att mina tamponger är larvfria.

Nu ska jag försöka få Ludde teh fågel att bada lite. Han har inte badat på länge. Sen ska jag baka scones.

Kommentarer
Postat av: Frida

ät lite scones åt mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback