farbror frej

Hej alla barn nu blir det barnprogram, titta här vad farbror frej tar fram! *slafsslafs* *mordiskt metalskratt* *jätteslafs*

Jag har klippt mig idag =D Det blev fint. Fast jag måste leka mer med hårspray å tupera skiten lite. Annars ser håret så ledset ut ='( . Jag har raggsockor på mig idag.

Just det! När jag skulle klippa mig hade jag fan månadens utmaning. Hon klippte luggen och då flisar det ju ner små hårgrejer i ansiktet, och en jävel sitter och fladdrar vid högra näsborren. Eftersom jag är lite snorig vågade jag inte fnysa bort den så den satt där, och petade och kittlade mig. Men jag klarade det utan att ta bort den! =D m0rre is teh duktigGGGG. =)

Jag har inte bajsat idag. Fast jag tror att det kommer senare ikväll, för er som vill ha mer info skicka ett mail så får ni bild också. ;)

Nu orkar jag inte mer. PUSS tihi

/m0rrp0rr

Kommentarer
Postat av: Frida, Joakim Legolas kusin

kan vi shoppa skor nu i veckan eller nästa helg?? :D

2007-10-27 @ 01:12:03
Postat av: Frida

men shiiit! ända sen jag skrev på jockes kompis blogg ändras inte mitt namn tillbaka till mitt vanliga!!! ARGH!! hur fixar man det?? x(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback