En försvunnen kaffekopp

Hej världen, nu är jag här igen.

Inne på andra filmen nu i skolan. Ska lägga upp en länk så ni kan titta på alla filmer jag gör sen ;D 
Den första var då en dokumentär om Den Stora Kaninen, ni som känner mig kommer antagligen nu att koppla det till något annat än vad det är. Det är nämligen en sorts massage..NEJ inte sån massage. BAH ni får se sen :D

Nu har vi gjort en dramafilm på 5 min som handlar om en snubbe som blir dumpad och faller. Bokstavligt talat.

Nog om det. Nu måste jag berätta något mycket spännande. Under denna vecka har jag tappat bort kaffekoppar dagligen. Jag har trott att jag haft koll på den men ena sekunden är den i handen, andra sekunden BORTA. =( 
En dag lyckades jag dock ha med den hela dagen, då satte jag lite svart tejp på den så jag visste att det var min. Tappat bort den en gång idag under en timmes tid.. Jag ska fan ta hand om den nu. Min älskade, älskade kaffekopp.


Bruuum. I lördags var jag hos min brorsa och tittade på fotbollen. DUMMA SVERIGE. Fan vad dåligt det var, jag är besviken. Inte för att jag är sååå inne i fotboll men det är ju kul att titta på.. iallafall när det händer lite, Sverige hade fan knappt bollen alls. Men men...shit happens. 

Just det, jag har piercat mig=D Men det är hemligt! Så schhh! 

Nu ska jag berätta något hemskt, jag har inte bakat kladdkaka på flera månader. Sorgligt. Jag mår dåligt. ='(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback